Tuesday 29 December 2015

Macam TAK percaya.....

Assalamualaikum....


Alhamdulilah,dikesempatan ini aku memanjatkan rasa syukur di atas segala nikmat dan kurniaan yangg diberikan Allah kepada aku ...

straight to the point la ... aku pun malas nak bercerita sgt untuk kali pertama ni,cumanya aku just nak manfaatkan penulisan aku yg agak "terapung" kat sini, biar orang boleh baca, ambil pengajaran,tak mendatangkan sia-sia, kot-kot tersangkut dengan kisah korang ke,kisah aku.... sukahati aku laaaa ...hehe

Jangan la marah dulu.......(nak gurau pun takboleh)

Inshaallah,blog ni aku akan ceritakan tentang hidup aku,pengalaman,kawan-kawan, nasihat dan apa-apa lah yang bagi manfaat kat engkorang semua, sebab apa ? sebab setiap dari kita punya jalan cerita berbeza, kita mungkin sama tapi tidak serupa, mungkin kita berada di jalan yang berbeza tapi kita punya destinasi yang sama...

cukup sekadar itu ,kita jumpa di lain entry pulak ye ,,,,

goodbye

2 comments:

  1. sama2 kita share something yang bermanfaat sebagai seorang blogger.. good luck =)

    ReplyDelete